Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Hello!

Av Tessa Eklund - 2 april 2014 17:57

Nu är det tisdag och jag var just i dushen och nu ska jag lacka naglarna. ;) I skolan var det tråkigt! Det ända som var bra var att vi hade pris utdelning för en poäng samling som vi hade i januari-februari. Jag vann en vattenflaska! ;D När jag kom hem så for jag efter posten. Jag fick en H&M tidning som jag tittade på efter läxorna. Jag hoppas att pappa vill beställa något till mig! :) Jag skypade med min kompis och ritade. Sedan var jag i dushen och nu skypar jag med min kompis igen och ska lacka naglarna. Sedan ska jag se på The Voice of USA! :D Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessa Eklund - 22 april 2014 19:46


Idag är det tisdag. Det var skola idag, inte så roligt.. Vi hade en helt normal skoldag. Just när jag väntade att vi skulle ha musik sista timmen så var musikläraren sjuk!!!!! :( imorgon har vi Musikgruppen. De är jag och mina 3 klasskompisar som är ...

Av Tessa Eklund - 21 april 2014 20:56

Idag var det måndag= den sista dagen av Påsklovet!!! Jag vaknade 7.45 och la på tv:n. Det kom Mumin på tv (haha). :'D Min kompis vaknade först typ 9.45. Vi åt morgonmål. Min kompis grannar har hästar så.. Vi tänkte fara och rida! Min kompis mamma kom...

Av Tessa Eklund - 21 april 2014 20:45

Hejsan! Idag var det måndag och igår söndag. Jag har inte hunnit blogga idag men jag gör det nu. ;) Söndag: Jag kom hem från mamma och jag såg att min pappas flickvän hade lånat mig en gitarr, och ni fattar bara inte hur glad jag är!!! Nu ska jag än...

Av Tessa Eklund - 20 april 2014 10:09

Idag är det söndag! Jag har haft jätteroligt hos mamma! :) Idag ska jag hem till pappa. :) Vi har skola på tisdag, så jag har Påsklov ännu idag och imorgon! ;D Min kusin och hennes familj var hos min mamma igår och vi skulle ha deras hund hemma hos o...

Av Tessa Eklund - 19 april 2014 23:02


Godnatt alla, det har varit en rolig dag. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards