Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Måndag

Av Tessa Eklund - 21 april 2014 20:56

Idag var det måndag= den sista dagen av Påsklovet!!! Jag vaknade 7.45 och la på tv:n. Det kom Mumin på tv (haha). :'D Min kompis vaknade först typ 9.45 Vi åt morgonmål. Min kompis grannar har hästar så.. Vi tänkte fara och rida! Min kompis mamma kom och hämta oss och vi for hem till henne och en stund sedan for vi till hennes grannar. Min kompis grannar bor inte så nära men jaja. Vi gick dit och vi fick rida deras lilla ponny. :D Den var jättesöt! Jag har inte ridit på jättelänge, typ 2 år..! Vi red utan sadel och när ponnyn började trava så föll jag av och slog mitt knä (jippii) . :/ Jag hade ont och red inte så mycket efter det. När vi hade ridit i typ 2-3 timmar så gick vi hem. Vi åkte hem till mig och vi for via butiken och köpa glass, läsk och Muffinsar. :) Vi gick hem och gjorde typ inget. Sedan åkte vi tillbaka till min kompis. Vi hoppade på deras trampolin. :) Sedan for vi i bastu och i badet! :D Sedan åkte jag hem. Det var en lång och fin dag! :) Soligt och typ 17-20 grader! :D sommaren är snart snart här. Jag kan se det redan. Idag var det då sista dagen utav påsklovet så imorgon= skola. -_-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessa Eklund - 22 april 2014 19:46


Idag är det tisdag. Det var skola idag, inte så roligt.. Vi hade en helt normal skoldag. Just när jag väntade att vi skulle ha musik sista timmen så var musikläraren sjuk!!!!! :( imorgon har vi Musikgruppen. De är jag och mina 3 klasskompisar som är ...

Av Tessa Eklund - 21 april 2014 20:45

Hejsan! Idag var det måndag och igår söndag. Jag har inte hunnit blogga idag men jag gör det nu. ;) Söndag: Jag kom hem från mamma och jag såg att min pappas flickvän hade lånat mig en gitarr, och ni fattar bara inte hur glad jag är!!! Nu ska jag än...

Av Tessa Eklund - 20 april 2014 10:09

Idag är det söndag! Jag har haft jätteroligt hos mamma! :) Idag ska jag hem till pappa. :) Vi har skola på tisdag, så jag har Påsklov ännu idag och imorgon! ;D Min kusin och hennes familj var hos min mamma igår och vi skulle ha deras hund hemma hos o...

Av Tessa Eklund - 19 april 2014 23:02


Godnatt alla, det har varit en rolig dag. :)

Av Tessa Eklund - 19 april 2014 12:51

Glad Påsk! Idag är det fint väder! Sol och varmt. Min kusin och hennes familj var idag hos oss och hon gav 6 nya iPhone skal till mig, jättesnällt! :) De skulle till min mammas syster så de lämnade deras hund hos min mamma. Vi ska ut och gå med den o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards