Alla inlägg under mars 2014

Av Tessa Eklund - 29 mars 2014 12:55

Nu är det lördag! Det är jättefint väder som igår! Jag sov ju brevid min bästis som fyllde pr. Vi blev väckta sju och vi börja sjunga till henne. Sedan öppnade hon presenter och sedan åt vi morgonmål. ;) Jag for hem och sedan for jag och min pappa ut och gå med vår hund Frida. :D Det var soligt och fint. Vi var till stranden och Frida fick simma efter pinnar. :) Vi for via butiken och köpa glass. :) Vi gick hem och snart satt vi i bilen på väg till pargas. ;) Vi skulle shoppa lite;) Det är slutförselning i pargas Seppälä. :( Jag köpte:
En vit-glittrig keps för 2?
En svart handväska för 4?
En ljusbrun långärmad 7?
Lila nagellack 2,50?
Nagel stickers 50c
En ljusrosa halsduk för 3?
Det var inte för att skryta sen ;)

Av Tessa Eklund - 29 mars 2014 12:46

Jag har inte hunnit blogga igår. Men igår var det fredag! Vi hade matematik prov... Men det gick bra! Tur så hade vi kort dag till 12.30 ;) Efter skolan for jag till min bästis. Vi skulle fira hennes systers födelsedag! Vi for och simma till Caribia simhallen! :D Det var roligt! Vi var jättelänge där! När vi kom hem åt vi tacos och sedan for vi och lägga oss. Vi var trötta! ;)

Av Tessa Eklund - 27 mars 2014 14:42

Idag var jag som vanligt till skolan. Nu är jag på väg till pargas med pappa i vår nya fina bil! :D Jag ska köpa lite kläder idag. ;) Klockan 17.30 Ska jag till Lyan och vi ska måla skor som vi sedan får till ägna!! :D Det kommer bli kiva! ;D

Av Tessa Eklund - 26 mars 2014 05:39

Igår var det tisdag men jag kunde inte blogga igår. Men igår var det en normal skoldag för mig. Idag är det onsdag. :) Idag ska jag inte heller göra något speciellt. ;) Så här ser min dag ut:
Vakna, äta morgonmål, klä på mig och fara till hälsocentralen med pappa. Jag ska prata lite om vänner och skola och sånt så det är inget speciellt.
Sedan ska jag till skolan och efter skolan ska jag på musik klubben! :D Jag är där med 3 av mina klasskamrater.
Sedan far jag hem och lagar läxor. :/
Efter läxorna ska jag städa i mitt rum (jag gillar att städa).
Jag ska välja kläder lite för nästa dagar... ;)
Jag ska kanske rita och vara på kik och instagram (mitt instagram: @tessaa2002)
Sedan ska jag äta lunch och sedan kommer det The Voice of USA (kanal 9 Jim kl: 19.30) ;)
Sedan ska jag kanske träna lite och fara i en snabb dusch. :)

Av Tessa Eklund - 24 mars 2014 06:49

Idag är det måndag. Det betyder att det är skola... :/ Jag är lite snuvig ännu men jag måste fara till skolan. Efter skolan far jag hem och laga läxor. Sedan ska jag ordna lite i mitt rum och sånt. ;) Denhär veckan har vi matte prov... Jag måste plugga. Men vi hörs! :D

Av Tessa Eklund - 23 mars 2014 10:25

Idag är det söndag. Jag är ännu snuvig så vi får se om jag far till skolan imorgon. Idag är det inte vilken söndag som helst. ;) För idag var det MissLisibells födelsedag! Hon fyller 13 år idag! Grattis! :D :* Idag ska vi åka tåg hem från mommo. Tur så hade jag gjort läxorna på fredag så jag kan bara chilla idag. :)

Av Tessa Eklund - 22 mars 2014 17:19

Idag var vi till stan med mommo. :D Jag fick nya gymnastik byxor som är svart-gröna och nya gymnastik skor som är blå-rosa! :D Vi var och äta och sen åkte vi hem. ;)

Av Tessa Eklund - 22 mars 2014 10:49

Idag var det lördag. Jag vaknade typ 8 tiden. Jag var lite snuvig så jag kunde inte somna om... :/ Vi åt morgonmål. Det var gott. :) Sedan for jag och klä på mig. Min mommo ger alltid någo kläder till mig. ;D Så jag fick ny gymnastik skjorta och en ny jätte fin Puma hoppari! :D Vi ska idag till stan så det blir kul. :) Sedan tror jag att jag ska bada bastu och simma lite i poolen. :) Vi hörs! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards