Alla inlägg under februari 2014

Av Tessa Eklund - 27 februari 2014 17:02

Idag är är det torsdag. Jag har varit i skolan. Efter skolan for jag till Lyan med min kompis. Där pysslade jag och så läste jag lite tidningar. ;) Sedan när jag kom hem var det dags att göra läxorna... Imorgon har vi matteprov så jag måste plugga jääätte mycket! Så jag hinner tyvärr inte vara så mycket på bloggen idag mer. ;) Ha en trevlig fortsättning på dagen. :D

Av Tessa Eklund - 26 februari 2014 21:06

Hej! Igår hann jag tyvärr inte vara på bloggen. Igår var det tisdag. Helt normal dag med skola och kompisar. Men jag hade hälsogranskning. Det gick bra. ;) På onsdag så var jag också i skolan. Efter skolan kom en av mina kompisar hem till mig en stund. Sedan så var jag lite på min iPhone och så ritade jag lite och så. Helt kiva dag. :)

Av Tessa Eklund - 24 februari 2014 19:31

Idag började skolan igen. Jag har haft ett jätteroligt sportlov! :D Men idag i skolan var det inget speciellt. Jag for på bollspel och så va jag hos mina två kompisar. Sen for jag hem och åt och så. På fredag har vi matteprov! Jag gillar inte svåra matteprov så jag måste öva mycket! ;)

Av Tessa Eklund - 23 februari 2014 20:42

Idag är det söndag. Pappa hämtade oss från mamma klockan halv tolv, jag vet det var tidigt. Men när jag kom hem så packade jag upp och så var jag ute med Frida. :) Det var jättefint väder! Soligt och blå himmel! Men det blåste lite. Jag Googlade på www.miniinthebox.com och pappa bästelde fyra skal till mig, så jag har något att vänta på. ;) Skalen från www.miniinthebox.com är jättebilliga! De är typ 2.99$ eller något sånt! Så de är bra. Vi åt middag och de var gott! Sedan blev det kväll. Och imorgon är det skola. Första dagen efter sportlovet. Nu måste jag fara och sova! Godnatt! ;)

Av Tessa Eklund - 23 februari 2014 13:39

De va jättekul hos mamma. Vi såg på tv, hehe och så kom mammas kompis och hellsade på. Vi åt tillsammans och så såg vi på tv. :) Vi såg på film och var uppe länge. ;)

Av Tessa Eklund - 21 februari 2014 21:48

Vi har haft jätte kul idag! Vi har badat bastu och sett på tv, hehe. Vi har haft de bra! Äta lite chips och godis och bara chilla! De är sista veckoslutet av sportlovet och då ska man ha riktigt kul! Ha det bra och godnatt! ;)

Av Tessa Eklund - 21 februari 2014 15:02

Nu sitter jag i bussen på väg till mamma. Jag har ett äpple och saft med så jag klarar mig under resan. ;) En av mina klasskamrater ska tydligen till pargas så jag får lite sälskap under resan. Det ska bli kul hos mamma. :D

Av Tessa Eklund - 21 februari 2014 10:17

Ja! Nu är det fredag! Idag ska jag chilla. Men klockan 16 ska jag åka buss till mamma med min storebror. Det är inte roligt att åka buss med min bror men jag tror nog jag klarar mig. ;) Så jag ska packa idag och så. Vi är alltid från fredag till söndag hos henne. Det kommer att bli jättekul för hon bor ju i Åbo och jag älskar att bo i centrum! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards